- -

Development of the ITIL capacity management process in a IT outsourcing company in Finland

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Development of the ITIL capacity management process in a IT outsourcing company in Finland

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Oltra Badenes, Raúl Francisco es_ES
dc.contributor.author Gutiérrez de Terán Martín, Alfonso es_ES
dc.date.accessioned 2022-03-28T11:51:54Z
dc.date.available 2022-03-28T11:51:54Z
dc.date.created 2014-05-06
dc.date.issued 2022-03-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/181598
dc.description.abstract [EN] IT service management or IT service support management (ITSM or ITSSM) refers to the implementation and management of quality information technology services. IT service management is performed by IT service providers through people, process and information technology. es_ES
dc.format.extent 88 es_ES
dc.language Inglés es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject.classification ORGANIZACION DE EMPRESAS es_ES
dc.subject.other I. de Organización Industrial (2º ciclo)-E. d'Organització Industrial (2n cicle) es_ES
dc.title Development of the ITIL capacity management process in a IT outsourcing company in Finland es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny es_ES
dc.description.bibliographicCitation Gutiérrez De Terán Martín, A. (2014). Development of the ITIL capacity management process in a IT outsourcing company in Finland. http://hdl.handle.net/10251/181598 es_ES
dc.description.accrualMethod Archivo delegado es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem