- -

De la impresión a la marca

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

De la impresión a la marca

Show full item record

Li, Z. (2022). De la impresión a la marca. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/181647

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/181647

Files in this item

Item Metadata

Title: De la impresión a la marca
Author: Li, Zeyi
Director(s): Martínez Barragán, Carlos
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2022-03-25
Issued date:
Abstract:
[ES] En este proyecto, la principal dirección de investigación es utilizar gráficos digitales (impresiones visuales) para ayudar a estudios de diseño a mejorar el conocimiento de su marca.En el transcurso de este proyecto ...[+]


[EN] In this project, the main research direction is to use digital graphics (visual impressions) to help design studies improve brand awareness. Experiments on digital graphic printing will also be carried out during this ...[+]
Subjects: Gráfica digital*impresión*marca , Digital graphics , Printing , Brand
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Producción Artística-Màster Universitari en Producció Artística
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record