- -

Desarrollo de un videojuego en Unity3D sobre el control del tráfico

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Desarrollo de un videojuego en Unity3D sobre el control del tráfico

Show full item record

Véliz Vega, B. (2022). Desarrollo de un videojuego en Unity3D sobre el control del tráfico. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/182015

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/182015

Files in this item

Item Metadata

Title: Desarrollo de un videojuego en Unity3D sobre el control del tráfico
Author: Véliz Vega, Borja
Director(s): González Mollá, Jorge
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2022-03-29
Issued date:
Abstract:
[ES] Este proyecto trata el desarrollo de un videojuego de estrategia en Unity 3D sobre el control del tráfico, donde los jugadores puedan decidir los obstáculos que eliminar de las carreteras y los pasos de cebra que ...[+]


[EN] This project deals with the development of a strategy video game in Unity 3D about traffic control, where players can decide which obstacles remove from the roads and which crosswalks place in order to get the highest ...[+]
Subjects: Videojuegos , Unity , Control de tráfico , Desarrollo de software , Ingeniaría del Software , Videogames , Traffic control , Software Development , Software Engineering
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record