- -

Desenvolupament d'un pla de màrqueting per a l'empresa del mercat al plat

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Desenvolupament d'un pla de màrqueting per a l'empresa del mercat al plat

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Tomas Miquel, Jose Vicente es_ES
dc.contributor.author Capó Calabuig, María es_ES
dc.date.accessioned 2022-06-28T09:53:04Z
dc.date.available 2022-06-28T09:53:04Z
dc.date.created 2022-06-13
dc.date.issued 2022-06-28 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/183635
dc.description.abstract [CA] Aquest Treball Final de Grau té com a objectiu la realització d'un pla de màrqueting per a l'obtenció i fidelització de clients a l'empresa Del Mercat al Plat ubicada en el barri de l'Eixample de la Ciutat d'Alcoi. Per al desenvolupament del treball s'ha definit la següent estructura. En primer lloc, s'obtindrà informació detallada de l'empresa per a veure quina és la problemàtica i principals punts d'interès d'aquesta. Una vegada fet açò, es començarà amb l'anàlisi tant intern com extern de l'empresa mitjançant fonts primàries i secundàries, obtenint-se d'aquesta manera més dades del negoci i del seu entorn per poder veure també a què s'enfronta en el sector en el que opera. Seguidament, es definiran els objectius que es volen aconseguir per buscar quin serà el millor segment o segments de la població als que dirigir-se, així com el posicionament del negoci. Finalment, es definiran les estratègies de màrqueting mix per a aconseguir els objectius projectats, conjuntament amb el pla d'acció i l'estudi de viabilitat econòmica del projecte. es_ES
dc.description.abstract [ES] Este Trabajo Final de Grado tiene como objetivo la realización de un plan de marketing para la obtención y fidelización de clientes a la empresa Del Mercat al Plat ubicada en el barrio del Eixample de la Ciudad de Alcoy. Para el desarrollo del trabajo se ha definido la siguiente estructura. En primer lugar, se obtendrá información detallada de la empresa para ver cuál es la problemática y principales puntos de interés de la misma. Una vez hecho esto, se empezará con el análisis tanto interno como externo de la empresa mediante fuentes primarias y secundarias, obteniéndose de esta forma más datos del negocio y de su entorno para poder ver también a qué se enfrenta en el sector en el que opera. Seguidamente, se definirán los objetivos que se quieren conseguir para buscar cuál será el mejor segmento o segmentos de la población a los que dirigirse, así como el posicionamiento del negocio. Por último, se definirán las estrategias de marketing mix para conseguir los objetivos proyectados, conjuntamente con el plan de acción y el estudio de viabilidad económica del proyecto. es_ES
dc.description.abstract [EN] This Final Degree Project aims to carry out a marketing plan for obtaining and retaining customers in the company Del Mercat al Plat located in the Eixample district of the City of Alcoy. The following structure has been defined for the development of the work. First of all, detailed information will be obtained from the company to see what the problem is and its main points of interest. Once this is done, we will begin with both the internal and external analysis of the company through primary and secondary sources, thus obtaining more data from the business and its environment to also see what it faces in the sector in which it operates. Next, the objectives to be achieved will be defined to find out which will be the best segment or segments of the population to which to address, as well as the positioning of the business. Finally, the marketing mix strategies to achieve the projected objectives will be defined, together with the action plan and the economic feasibility study of the project. es_ES
dc.format.extent 111 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Pla de màrqueting es_ES
dc.subject Màrqueting relacional es_ES
dc.subject Màrqueting estratègic es_ES
dc.subject Menjars per emportar es_ES
dc.subject Marketing plan es_ES
dc.subject Relational marketing es_ES
dc.subject Strategic marketing es_ES
dc.subject Takeaway es_ES
dc.subject Plan de márketing es_ES
dc.subject Comida para llevar es_ES
dc.subject.classification ORGANIZACION DE EMPRESAS es_ES
dc.subject.other Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses es_ES
dc.title Desenvolupament d'un pla de màrqueting per a l'empresa del mercat al plat es_ES
dc.title.alternative Desarrollo de un plan de marketing para la empresa del mercat al plat es_ES
dc.title.alternative Development of a marketing plan for the company del mercat al plat es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi es_ES
dc.description.bibliographicCitation Capó Calabuig, M. (2022). Desenvolupament d'un pla de màrqueting per a l'empresa del mercat al plat. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/183635 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\149676 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem