Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Tolosa Robledo, Luisa María | es_ES |
dc.contributor.author | Hurtado Juan, Domenec | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-07-22T14:21:01Z | |
dc.date.available | 2022-07-22T14:21:01Z | |
dc.date.created | 2022-07-20 | |
dc.date.issued | 2022-07-22 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/184687 | |
dc.description.abstract | [ES] La práctica musical aficionada es una actividad ampliamente conocida y reconocida en el territorio valenciano. Es gracias a las escuelas de música que se puede aprender a tocar un instrumento dentro del sistema educativo de manera adaptada y flexible teniendo en cuenta los diferentes ritmos de aprendizaje del alumnado. El presente trabajo de investigación propone una escala general de niveles de dominio instrumental aplicados a la evaluación de los resultados de aprendizaje en consonancia con el paradigma de educación no formal que persigue un aprendizaje continuo y a lo largo de la vida. El estudio, que utiliza el caso del oboe como herramienta metodológica que se puede hacer extensible al resto de instrumentos musicales, indaga sobre la necesidad y la oportunidad de configurar un marco común de referencia. El hecho de ofrecer un marco estructurado, pero flexible a la hora de progresar se considera una estrategia clave para propiciar la mejora educativa de estas escuelas. | es_ES |
dc.description.abstract | [CA] La pràctica musical aficionada és una activitat àmpliament coneguda i reconeguda en el territori valencià. És gràcies a les escoles de música que es pot aprendre a tocar un instrument dins del sistema educatiu de manera adaptada i flexible tenint en compte els diferents ritmes d¿aprenentatge de l¿alumnat. El present treball d¿investigació proposa una escala general de nivells de domini instrumental aplicats a l¿avaluació dels resultats d¿aprenentatge en consonància amb el paradigma d¿educació no formal que persegueix un aprenentatge continu i al llarg de la vida. L¿estudi, que utilitza el cas de l¿oboé com a eina metodològica que es pot fer extensible a la resta d¿instruments musicals, indaga sobre la necessitat i l¿oportunitat de configurar un marc comú de referència. El fet d¿oferir un marc estructurat, però flexible a l¿hora de progressar es considera una estratègia clau per a propiciar la millora educativa d¿aquestes escoles. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] Amateur musical learning is an activity widely known and acknowledged along the Valencian territory, where music schools give access to the musical learning within the education system. These schools offer an adapted and flexible musical learning approach focusing on the students¿ needs and learning progress. Therefore, the present research project describes a new grading method for assessing levels of instrumental mastery within a non-formal education paradigm, encouraging a continued and lifelong learning. This study, which focuses on the case of the oboe, can be extended to the rest of the instruments. Hence, this project explores the need and opportunity to set a structured but flexible musical common framework for assessing levels of instrumental mastery and encourages the development and improvement of the musical education. | es_ES |
dc.format.extent | 72 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Oboé | es_ES |
dc.subject | Escoles de música | es_ES |
dc.subject | Educació no formal | es_ES |
dc.subject | Nivells de domini instrumental | es_ES |
dc.subject | Marc comú de referència | es_ES |
dc.subject | Habilitats musicals. | es_ES |
dc.subject | Oboe | es_ES |
dc.subject | Music schools | es_ES |
dc.subject | Non-formal education | es_ES |
dc.subject | Instrumental proficiency levels | es_ES |
dc.subject | Common framework of reference | es_ES |
dc.subject | Musical skills. | es_ES |
dc.subject.classification | BIBLIOTECONOMIA Y DOCUMENTACION | es_ES |
dc.subject.other | Máster Universitario en Música-Màster Universitari en Música | es_ES |
dc.title | Estudi sobre la introducció d’un marc comú de referència aplicat a l’avaluació del domini de l’oboé dins de l’educació musical no formal en el territori valencià | es_ES |
dc.title.alternative | ESTUDI SOBRE LA INTRODUCCIÓ D UN MARC COMÚ DE REFERÈNCIA APLICAT A L AVALUACIÓ DEL DOMINI DE L'OBOÉ DINS DE L'EDUCACIÓ MUSICAL NO FORMAL EN EL TERRITORI VALENCIÀ . | es_ES |
dc.title.alternative | STUDY ON THE INTRODUCTION OF COMMON FRAMEWORK OF REFERENCE APPLIED TO THE ASSESSMENT OBOE PROFICIENCY LEVELS UNDER THE NON-FORMAL MUSICAL EDUCATION IN THE VALENCIAN TERRITORY. | es_ES |
dc.title.alternative | ESTUDI SOBRE LA INTRODUCCIÓ D'UN MARC COMÚ DE REFERÈNCIA APLICAT A L AVALUACIÓ DEL DOMINI DE L'OBOÉ DINS DE L'EDUCACIÓ MUSICAL NO FORMAL EN EL TERRITORI VALENCIÀ . | es_ES |
dc.type | Tesis de máster | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Hurtado Juan, D. (2022). Estudi sobre la introducció d’un marc comú de referència aplicat a l’avaluació del domini de l’oboé dins de l’educació musical no formal en el territori valencià. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/184687 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\151761 | es_ES |