- -

HEIWA I: Diseño de identidad visual y packaging para una marca de té.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

HEIWA I: Diseño de identidad visual y packaging para una marca de té.

Show full item record

Folch Blasco, B. (2022). HEIWA I: Diseño de identidad visual y packaging para una marca de té. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/185718

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/185718

Files in this item

Item Metadata

Title: HEIWA I: Diseño de identidad visual y packaging para una marca de té.
Secondary Title: HEIWA I: Design of visual identity and packaging for a tea brand.
HEIWA I: Disseny d'identitat visual i packaging per a una marca de te.
Author: Folch Blasco, Barbara
Director(s): Muñoz Ligorit, Hugo
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2022-09-08
Issued date:
Abstract:
[ES] Este proyecto final colaborativo consiste en la creación de la identidad visual de Heiwa, una marca de té matcha con influencia estética del diseño japonés. La memoria recoge todo el proceso de desarrollo de la ...[+]


[EN] This final collaborative project consists of the creation of the visual identity of Heiwa, a matcha tea brand with Japanese design aesthetic influence. The report covers the whole process of developing the graphic ...[+]
Subjects: , Diseño , Diseño gráfico , Packaging , Identidad visual , Branding , Cultura , Japón , Tea , Design , Graphic design , Visual identity , Culture , Japan
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Diseño y Tecnologías Creativas-Grau en Disseny i Tecnologies Creatives
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record