- -

Active methodologies in the university classroom: Motivation towards learning in accounting disciplines

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Active methodologies in the university classroom: Motivation towards learning in accounting disciplines

Mostrar el registro completo del ítem

Tamarit Aznar, M.; Urquidi-Martín, A. (2022). Active methodologies in the university classroom: Motivation towards learning in accounting disciplines. En Proceedings INNODOCT/21. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 65-73. https://doi.org/10.4995/INN2021.2021.13361

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/188047

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Active methodologies in the university classroom: Motivation towards learning in accounting disciplines
Autor: Tamarit Aznar, María Urquidi-Martín, Ana
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Currently, the student is the centre of the teaching-learning process, focusing studies on the competences that the recent graduate should possess and enhancing the student's know-how.Thanks to the evolution of ...[+]
Palabras clave: ICT , Motivation , Active methodologies , University education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788490483657
Fuente:
Proceedings INNODOCT/21. International Conference on Innovation, Documentation and Education.
DOI: 10.4995/INN2021.2021.13361
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2021/paper/view/13361
Título del congreso: INNODOCT 2021
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Octubre 27-Noviembre 01, 2021
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem