Resumen:
|
[CA] Fins ara, el peix fresc que Mercadona compra en les llotges es distribueix de manera manual, és a dir, una persona és responsable de tindre en compte les diferents opcions que hi haja i triar la més òptima. Aquest ...[+]
[CA] Fins ara, el peix fresc que Mercadona compra en les llotges es distribueix de manera manual, és a dir, una persona és responsable de tindre en compte les diferents opcions que hi haja i triar la més òptima. Aquest procés és bastant ardu i pot no tindre en compte alguns factors. Per això, s’ha decidit realitzar un algorisme que resolga aquest problema de la forma més òptima possible. En aquest treball es desenvolupen diversos algorismes que assignaran la quantitat necessària a comprar en cada llotja i establiran el destí ideal per a aquesta compra. Aquests algorismes podran ser comparats entre ells a través d’una interfície on es mostraran les dades. Així, des de l’empresa, puguen triar el que més s’ajuste.
[-]
[ES] Hasta ahora, el pescado fresco que Mercadona compra en las lonjas se distribuye de forma manual, es decir, una persona es responsable de tener en cuenta las diferentes opciones que haya y escoger la más óptima. Este ...[+]
[ES] Hasta ahora, el pescado fresco que Mercadona compra en las lonjas se distribuye de forma manual, es decir, una persona es responsable de tener en cuenta las diferentes opciones que haya y escoger la más óptima. Este proceso es bastante arduo y puede no tener en cuenta algunos factores. Por esto, se ha decidido realizar un algoritmo que resuelva este problema de la forma más óptima posible. En este trabajo se desarrollan varios algoritmos que asignarán la cantidad necesaria a comprar en cada lonja y establecerán el destino ideal para esta compra. Estos algoritmos podrán ser comparados entre ellos a través de una interfaz donde se mostrarán los datos. Así, desde la empresa, puedan escoger el que más se ajuste.
[-]
[EN] Until now, the fresh fish that Mercadona buys from the fish markets is distributed manually, i.e., one person is responsible for taking into account the different options available and choosing the most optimal one. ...[+]
[EN] Until now, the fresh fish that Mercadona buys from the fish markets is distributed manually, i.e., one person is responsible for taking into account the different options available and choosing the most optimal one. This process is quite arduous and may not take into account some factors. For this reason, it has been decided to develop an algorithm that solves this problem in the most optimal way possible. In this work, several algorithms are developed that will assign the necessary quantity to be purchased in each fish market and will establish the ideal destination for this purchase. These algorithms can be compared through an interface where the data will be displayed. Thus, from the company, they can choose the one that best fits.
[-]
|