- -

Anxiety towards Statistics and Its Relationship with Students' Attitudes and Learning Approach

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Anxiety towards Statistics and Its Relationship with Students' Attitudes and Learning Approach

Mostrar el registro completo del ítem

Peiró Signes, A.; Trull, O.; Segarra-Oña, M.; García-Díaz, JC. (2021). Anxiety towards Statistics and Its Relationship with Students' Attitudes and Learning Approach. Behavioral Sciences. 11(3):1-13. https://doi.org/10.3390/bs11030032

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/188550

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Anxiety towards Statistics and Its Relationship with Students' Attitudes and Learning Approach
Autor: Peiró Signes, Angel Trull, Oscar Segarra-Oña, Marival García-Díaz, J. Carlos
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Many university students have difficulties when facing statistics related tasks, leading to an increase in their levels of anxiety and poor performance. Researchers have identified negative attitudes towards statistics, ...[+]
Palabras clave: Statistics , Attitudes , Anxiety , Deep learning , Surface learning , FsQCA
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Behavioral Sciences. (eissn: 2076-328X )
DOI: 10.3390/bs11030032
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/bs11030032
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem