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Study of the Potential of Electrified Powertrains with Dual-Fuel Combustion to Achieve the 2025 Emissions Targets in Heavy-Duty Applications

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Study of the Potential of Electrified Powertrains with Dual-Fuel Combustion to Achieve the 2025 Emissions Targets in Heavy-Duty Applications

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Martínez Boggio, SD. (2022). Study of the Potential of Electrified Powertrains with Dual-Fuel Combustion to Achieve the 2025 Emissions Targets in Heavy-Duty Applications [Tesis doctoral]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/188835

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/188835

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Título: Study of the Potential of Electrified Powertrains with Dual-Fuel Combustion to Achieve the 2025 Emissions Targets in Heavy-Duty Applications
Autor: Martínez Boggio, Santiago Daniel
Director(es): Monsalve Serrano, Javier
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha acto/lectura:
2022-09-19
Fecha difusión:
Resumen:
[ES] El transporte de personas, así como de carga ha evolucionado y crecido tremendamente en los últimos años. El desarrollo tecnológico debió ser adaptado a las diferentes medidas gubernamentales en términos de control ...[+]


[CA] El transport de persones, així com de càrrega ha evolucionat i crescut tremendament en els últims anys. El desenvolupament tecnològic degué ser adaptat a les diferents mesures governamentals en termes de control ...[+]


[EN] The transport of people, as well as cargo, has evolved and grown tremendously over the recent years. Technological development had to be adapted to the different government measures for controlling polluting emissions. ...[+]
Palabras clave: Motor de doble combustible , Encendido por compresión de reactividad controlada , Vehículos híbridos , Baterías de iones de litio , Combustión a baja temperatura , Cadena cinemática , Dual-Fuel Engine , Reactivity controlled compression ignition (RCCI) , Hybrid Vehicle , Lithium Ion Batteries , Low-Temperature Combustion , Powertrain
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/188835
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PAID-01-20/
Agradecimientos:
This Doctoral Thesis has been partially supported by the Universitat Politècnica de València through the predoctoral contract of the author (Subprograma 2), which is included within the framework of Programa de Apoyo para ...[+]
Tipo: Tesis doctoral

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