- -

An Odyssey to Heritage Education: The Inspiring Example of Bergama and Its Communities

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

An Odyssey to Heritage Education: The Inspiring Example of Bergama and Its Communities

Mostrar el registro completo del ítem

Ulusoy Binan, D.; Okyay, G. (2022). An Odyssey to Heritage Education: The Inspiring Example of Bergama and Its Communities. En Proceedings HERITAGE 2022 - International Conference on Vernacular Heritage: Culture, People and Sustainability. Editorial Universitat Politècnica de València. 679-686. https://doi.org/10.4995/HERITAGE2022.2022.15462

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/189286

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: An Odyssey to Heritage Education: The Inspiring Example of Bergama and Its Communities
Autor: Ulusoy Binan, Demet Okyay, Gülce
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Heritage education constitutes an agenda that has an increasing influence and priority within the current conservation discourse. It is mostly because the notion of this specific type of education itself is not merely ...[+]
Palabras clave: Heritage Education , Heritage Communities , Bergama
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960203
Fuente:
Proceedings HERITAGE 2022 - International Conference on Vernacular Heritage: Culture, People and Sustainability.
DOI: 10.4995/HERITAGE2022.2022.15462
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HERITAGE/HERITAGE2022/paper/view/15462
Título del congreso: HERITAGE2022 International Conference on Vernacular Heritage: Culture, People and Sustainability
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Septiembre 15-17, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Localización


 

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem