- -

Monitoring the survival of subscribers in a marketing mailing list

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Monitoring the survival of subscribers in a marketing mailing list

Mostrar el registro completo del ítem

Marletta, A. (2022). Monitoring the survival of subscribers in a marketing mailing list. En 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2022). Editorial Universitat Politècnica de València. 173-180. https://doi.org/10.4995/CARMA2022.2022.15082

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/189572

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Monitoring the survival of subscribers in a marketing mailing list
Autor: Marletta, Andrea
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The statistical literature proposed many contributions about survival analysis in medical research, in this work this approach is proposed in a business context. The aim of this paper is to control the mortality of ...[+]
Palabras clave: Mailing list marketing , Healthcare information , Survival analysis , Cox model
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788413960180
Fuente:
4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2022).
DOI: 10.4995/CARMA2022.2022.15082
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2022/paper/view/15082
Título del congreso: CARMA 2022 - 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 29-Julio 01, 2022
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem