- -

CSR and CEO's Moral Reasoning in the Automotive Industry in the Era of COVID-19

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

CSR and CEO's Moral Reasoning in the Automotive Industry in the Era of COVID-19

Mostrar el registro completo del ítem

García-Ortega, B.; Galán-Cubillo, J.; De-Miguel-Molina, B. (2022). CSR and CEO's Moral Reasoning in the Automotive Industry in the Era of COVID-19. SAGE Open. 12(2):1-16. https://doi.org/10.1177/21582440221097377

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/190360

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: CSR and CEO's Moral Reasoning in the Automotive Industry in the Era of COVID-19
Autor: García-Ortega, Beatriz Galán-Cubillo, Javier de-Miguel-Molina, Blanca
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper assesses whether and to which extent the COVID-19 pandemic, which represents a scenario of high moral intensity, is influencing the moral reasoning of top CEOs (chief executive officers) in the paradigmatic ...[+]
Palabras clave: CSR , Moral reasoning , CEO letter , Automotive industry , COVID-19
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
SAGE Open. (eissn: 2158-2440 )
DOI: 10.1177/21582440221097377
Editorial:
SAGE Publications
Versión del editor: https://doi.org/10.1177/21582440221097377
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem