- -

COVID-19 in Spain: Transition from Face-to-Face to Emergency Remote Teaching for an Industrial Electronics and Automation Engineering Degree

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

COVID-19 in Spain: Transition from Face-to-Face to Emergency Remote Teaching for an Industrial Electronics and Automation Engineering Degree

Mostrar el registro completo del ítem

Vidal-Carreras, PI.; Canós-Darós, L. (2022). COVID-19 in Spain: Transition from Face-to-Face to Emergency Remote Teaching for an Industrial Electronics and Automation Engineering Degree. The International Journal of Engineering Education. 38(5B):1660-1667. http://hdl.handle.net/10251/190419

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/190419

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: COVID-19 in Spain: Transition from Face-to-Face to Emergency Remote Teaching for an Industrial Electronics and Automation Engineering Degree
Autor: Vidal-Carreras, Pilar I. Canós-Darós, Lourdes
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper analyzes the changes for a degree in Industrial Electronics and Automation Engineering at a Spanish university in the confinements caused by the outbreak of the Covid-19 pandemic. The purpose was to find ...[+]
Palabras clave: COVID-19 , Electronics engineering education , Engineering students , Emergency remote teaching , Online teaching , Skills
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
The International Journal of Engineering Education. (issn: 0949-149X )
Editorial:
Tempus Publications
Versión del editor: https://www.ijee.ie/
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME 21-22%2F167//El entorno de aprendizaje y la formación de estudiantes de gestión, tecnología e ingeniería/
Agradecimientos:
This work was supported by the Universitat Politècnica de València Project PIME 21-22/167 "El entorno de aprendizaje y la formación de estudiantes de gestión, tecnología e ingeniería".
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem