- -

Student's approach to learning per student basis in two subjects of biotechnology degree

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Student's approach to learning per student basis in two subjects of biotechnology degree

Mostrar el registro completo del ítem

Blanca Postigo, JM.; Cañizares Sales, J.; Leiva-Brondo, M. (2022). Student's approach to learning per student basis in two subjects of biotechnology degree. IATED. 3621-3626. https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0888

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191071

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Student's approach to learning per student basis in two subjects of biotechnology degree
Autor: Blanca Postigo, José Miguel Cañizares Sales, Joaquín Leiva-Brondo, Miguel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Student¿s approach to learning is not a fixed characteristic of the students. It can vary depending on different factors. One type of that factors are contextual factors like type of studies, curricula, subject matter, ...[+]
Palabras clave: R-SPQ-2F , Motivation , Teaching methodologies , Flipped classroom
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-42484-9
Fuente:
Proceedings 14th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN22).
DOI: 10.21125/edulearn.2022.0888
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0888
Título del congreso: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2022)
Lugar del congreso: Palma de Mallorca, Spain
Fecha congreso: Julio 04-06,2022
Agradecimientos:
The publication of this work has been funded by a project of Educational Improvement and Innovation awarded by the Vice Dean for Studies, Quality and Accreditation of the Universitat Politècnica de València (Spain).
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem