- -

Plan de marketing para la Bodega Pago Finca Élez

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Plan de marketing para la Bodega Pago Finca Élez

Show full item record

Pérez Medina, A. (2022). Plan de marketing para la Bodega Pago Finca Élez. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/191155

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191155

Files in this item

Item Metadata

Title: Plan de marketing para la Bodega Pago Finca Élez
Secondary Title: Marketing Plan for the Pago Finca Élez Winery
Pla de marketing per al Celler Pago Finca Élez
Author: Pérez Medina, Alejandro
Director(s): Estelles Miguel, Sofia Juárez Tárraga, Amable
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2022-12-21
Issued date:
Abstract:
[ES] Tras el cambio de propietarios en el año 2020, la histórica bodega y propulsora de la asociación de Grandes Pagos de España, Bodega Pago Finca Élez se encuentra sumergida en un constante y cambiante proceso de lucha ...[+]


[EN] After the change of owners in 2020, the historic winery and promoter of the association of Grandes Pagos de España, Bodega Pago Finca Élez is immersed in a constant and changing process of struggle in the commercialization ...[+]
Subjects: Vino , Plan de marketing , Sector vitivinícola , Plan estratégico , Bodega Pago Finca Élez , Bodega , Strategic Plan , Winery
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Location


 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record