- -

Evaluation in High Education Based On a Multi-Criteria Methodology: Application to a Course on Power Systems

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Evaluation in High Education Based On a Multi-Criteria Methodology: Application to a Course on Power Systems

Mostrar el registro completo del ítem

Alcázar-Ortega, M.; Montuori, L.; Vargas-Salgado, C.; Rodríguez-García, J. (2022). Evaluation in High Education Based On a Multi-Criteria Methodology: Application to a Course on Power Systems. Specialusis Ugdymas. 43(2):3486-3496. http://hdl.handle.net/10251/191210

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191210

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Evaluation in High Education Based On a Multi-Criteria Methodology: Application to a Course on Power Systems
Autor: Alcázar-Ortega, Manuel Montuori, Lina Vargas-Salgado, Carlos Rodríguez-García, Javier
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] After the adoption of the Bologna Plan by European Universities, the classical method used to evaluate students by traditional exams has changed, so that a wide typology of evaluation mechanisms haveappeared. By ...[+]
Palabras clave: Evaluation , Methodology , Multi-criteria , Objective prove , Power , Problems , Self-evaluation , System
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Specialusis Ugdymas. (issn: 1392-5369 )
Editorial:
Siauliu Universiteto Leidykla
Versión del editor: https://www.sumc.lt/index.php/se
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem