- -

Multi-Criteria Evaluation Method in the Field of University Education: Application to a Course on Energy Markets

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Multi-Criteria Evaluation Method in the Field of University Education: Application to a Course on Energy Markets

Mostrar el registro completo del ítem

Alcázar-Ortega, M.; Montuori, L.; Rodríguez-García, J.; Vargas-Salgado, C. (2023). Multi-Criteria Evaluation Method in the Field of University Education: Application to a Course on Energy Markets. Knowledge. 3(1):40-52. https://doi.org/10.3390/knowledge3010003

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191212

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Multi-Criteria Evaluation Method in the Field of University Education: Application to a Course on Energy Markets
Autor: Alcázar-Ortega, Manuel Montuori, Lina Rodríguez-García, Javier Vargas-Salgado, Carlos
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The Bologna Plan adopted by European universities ended the hegemony of an evaluation system exclusively based on the performance of traditional examinations. In this area, with a view to revitalizing grading models ...[+]
Palabras clave: Evaluation , Methodology , Multi-criteria , Objective prove , Problems , Self-evaluation , Market , Energy
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Knowledge. (eissn: 2673-9585 )
DOI: 10.3390/knowledge3010003
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/knowledge3010003
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem