- -

Flipped learning and student approach to learning in a first year chemistry subject

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Flipped learning and student approach to learning in a first year chemistry subject

Mostrar el registro completo del ítem

Atarés Huerta, LM.; Leiva-Brondo, M. (2022). Flipped learning and student approach to learning in a first year chemistry subject. IATED. 1410-1416. https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0369

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191296

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Flipped learning and student approach to learning in a first year chemistry subject
Autor: Atarés Huerta, Lorena María Leiva-Brondo, Miguel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Flipped learning methodology transfers instruction from group learning space to the individual learning space, transforming the classroom in an interactive learning environment where the teacher uses the previously ...[+]
Palabras clave: Flipped classroom , R-SPQ-2F , Motivation , Teaching methodologies
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-42484-9
Fuente:
Proceedings 14th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN22).
DOI: 10.21125/edulearn.2022.0369
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0369
Título del congreso: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2022)
Lugar del congreso: Palma de Mallorca, Spain
Fecha congreso: Julio 04-06,2022
Agradecimientos:
The publication of this work has been funded by a project of Educational Improvement and Innovation awarded by the Vice Dean for Studies, Quality and Accreditation of the Universitat Politècnica de València (Spain).
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem