- -

Results of a university experience, comparing face-toface, online and hybrid teaching in a context of Sarscov19

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Results of a university experience, comparing face-toface, online and hybrid teaching in a context of Sarscov19

Mostrar el registro completo del ítem

Tort-Ausina, I.; Gómez-Tejedor, J.; Molina Mateo, J.; Riera Guasp, J.; Meseguer Dueñas, JM.; Martín-Cabezuelo, R.; Vidaurre, A. (2022). Results of a university experience, comparing face-toface, online and hybrid teaching in a context of Sarscov19. IATED. 896-905. https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0258

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/191301

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Results of a university experience, comparing face-toface, online and hybrid teaching in a context of Sarscov19
Autor: Tort-Ausina, Isabel Gómez-Tejedor, José-Antonio Molina Mateo, José Riera Guasp, Jaime Meseguer Dueñas, J. M. Martín-Cabezuelo, R. Vidaurre, Ana
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Gestión en la Edificación - Escola Tècnica Superior de Gestió en l'Edificació
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The irruption of sarscov19 in the spring of 2020 was a challenge for everyone, particularly university teaching, where solutions had to be improvised urgently. Technological resources and online teaching played a ...[+]
Palabras clave: Synchronous hybrid learning , Sarscov19 , Flipped classroom , Students' academic outcomes , Opinion survey
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-42484-9
Fuente:
Proceedings 14th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN22).
DOI: 10.21125/edulearn.2022.0258
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.0258
Título del congreso: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2022)
Lugar del congreso: Palma de Mallorca, Spain
Fecha congreso: Julio 04-06,2022
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F20-21%2F220/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2018%2FB25//Proyectos de Innovación y Mejora Educativa (PIME)/
Agradecimientos:
Authors would like to thank the Institute of Education Sciences of the Universitat Politècnica de València (Spain) for supporting the Teaching Innovation Group e-MACAFI and for the financial support through PIME Project ...[+]
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem