- -

Del dicho al hecho hay mucho trecho. Reflexiones sobre el estado del arte en nuestra educación

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Del dicho al hecho hay mucho trecho. Reflexiones sobre el estado del arte en nuestra educación

Show full item record

Perez-Martin, F. (2013). Del dicho al hecho hay mucho trecho. Reflexiones sobre el estado del arte en nuestra educación. Revista Sonda: Investigación y Docencia en Artes y Letras. 2:5-20. https://doi.org/10.4995/sonda.2013.18445

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/192387

Files in this item

Item Metadata

Title: Del dicho al hecho hay mucho trecho. Reflexiones sobre el estado del arte en nuestra educación
Secondary Title: Saying is one thing, doing is another. Reflections on the state of the arts in our education
Author: Perez-Martin, Fernando
Issued date:
Abstract:
[EN] If educating is an art, what are we doing with art in education? Is art the black sheep of the family? Are art teachings undervalued? Why is it that while politicians and those in charge of educational matters speak ...[+]


[ES] Si educar es un arte, ¿qué hacemos con el arte en la educación? ¿Es el arte la oveja negra de la familia? ¿Están infravaloradas las enseñanzas artísticas? ¿Por qué mientras que a los políticos y responsables en ...[+]
Subjects: Art , Education , Art Education , Creativity , Arte , Educación , Educación Artística , Creatividad
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Revista Sonda: Investigación y Docencia en Artes y Letras. (eissn: 2254-6073 )
DOI: 10.4995/sonda.2013.18445
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/sonda.2013.18445
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record