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Applying Noise-Based Reverse Correlation to Relate Consumer Perception to Product Complex Form Features

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Applying Noise-Based Reverse Correlation to Relate Consumer Perception to Product Complex Form Features

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Diego-Mas, JA.; Alcaide-Marzal, J.; Poveda Bautista, R. (2022). Applying Noise-Based Reverse Correlation to Relate Consumer Perception to Product Complex Form Features. Complexity. 1-10. https://doi.org/10.1155/2022/4641932

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/195133

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Metadatos del ítem

Título: Applying Noise-Based Reverse Correlation to Relate Consumer Perception to Product Complex Form Features
Autor: Diego-Mas, Jose Antonio Alcaide-Marzal, Jorge Poveda Bautista, Rocio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Consumer behavior knowledge is essential to designing successful products. However, measuring subjective perceptions affecting this behavior is a complex issue that depends on many factors. Identifying visual cues ...[+]
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Complexity. (issn: 1076-2787 )
DOI: 10.1155/2022/4641932
Editorial:
John Wiley & Sons
Versión del editor: https://doi.org/10.1155/2022/4641932
Coste APC: 2950
Tipo: Artículo

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