Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Martorell Fernández, Sandra María | es_ES |
dc.contributor.author | Canet Ferrer, Elena | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-09-15T11:44:43Z | |
dc.date.available | 2023-09-15T11:44:43Z | |
dc.date.created | 2023-07-25 | |
dc.date.issued | 2023-09-15 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/196585 | |
dc.description.abstract | [CA] Repàs a la representació del quadre Il cenacolo de Leonardo Da Vinci i posterior anàlisi en el sèptim art. Es pretén dur a terme una anàlisi d’una de les obres més conegudes del renaixement i fer després una posterior comparació i anàlisi de la presència d’aquesta obra a la pantalla gran. Es dissenyarà una metodologia d’anàlisi per veure de quina manera la direcció de fotografia, el disseny de producció i la direcció actoral ajuden a recrear l’obra i fer-la fàcil de reconéixer en el cinema. Veurem també les diferents interaccions que tenen el cinema i la pintura. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] A review of the representation of the painting of Leonardo da Vinci¿s Last Supper and subsequent analysis in the seventh art. It is intended to carry out an analysis of one of the best known works of the Renaissance and then make a further comparison and analysis of the presence of this work on the big screen. An analysis methodology will be designed to see how photography direction, production design and acting direction help to recreate the work and make it easy to recognize in cinema. We will also see the different interactions that cinema and painting have. | es_ES |
dc.format.extent | 56 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Cinema | es_ES |
dc.subject | Pintura | es_ES |
dc.subject | Il cenacolo | es_ES |
dc.subject | Tableau vivant | es_ES |
dc.subject | Representació | es_ES |
dc.subject | Painting | es_ES |
dc.subject | Last Supper | es_ES |
dc.subject | Representation. | es_ES |
dc.subject.classification | COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual | es_ES |
dc.title | La representació de L 'últim sopar de Leonardo Da Vinci en el sèptim art. | es_ES |
dc.title.alternative | La representación de La última cena de Leonardo Da Vinci en el séptimo arte | es_ES |
dc.title.alternative | The representation of Leonardo da Vinci s Last Supper in the seventh art | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Canet Ferrer, E. (2023). La representació de L 'últim sopar de Leonardo Da Vinci en el sèptim art. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/196585 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\155191 | es_ES |