- -

Pla de Màrqueting per a l hamburgueseria La Plaça

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Pla de Màrqueting per a l hamburgueseria La Plaça

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Capó Vicedo, Josep es_ES
dc.contributor.author Torregrosa Cerdá, Joan es_ES
dc.date.accessioned 2023-11-28T13:03:07Z
dc.date.available 2023-11-28T13:03:07Z
dc.date.created 2023-09-25
dc.date.issued 2023-11-28 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/200277
dc.description.abstract [CA] L’objectiu principal d’aquest treball de Final de Grau és la realització d’un pla de màrqueting per a la nova hamburgueseria nomenada La Plaça, situada a la plaça el Matzem número 4, a Muro d’Alcoi. La Plaça va obrir fa quatre mesos, aleshores amb aquest pla de màrqueting el que volem aconseguir es l’obtenció de clients i que estos mateixos tracten de fidelitzar-se amb la nova empresa. Per al desenvolupament del treball s’ha definit la següent estructura. Per començar, s’analitzarà tota la informació de l’empresa per trobar els problemes que hi té i els punts d’interès. Una vegada fet açò, es realitzarà una anàlisi de l’empresa tant interna com externa per poder obtindré les seues debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats en el sector. A continuació, es fixaran els objectius de màrqueting, els qual buscaran a que segment de la població dirigir-se per a un millor posicionament de l’empresa. Seguidament, es definiran les estratègies de màrqueting mix que vol seguir l’empresa per poder obtindré els objectius. Finalment, es realitzarà el pla d’acció on és la fase de major precisió al pla de màrqueting i tractarà de accions concretes. es_ES
dc.description.abstract [EN] The main objective of this bachelor’s thesis is to create a marketing plan for the new burger restaurant named La Plaça, located at Plaza el Matzem number 4, in Muro d'Alcoi. La Plaça has been operating for four months, and with this marketing plan, the goal is to attract customers and foster customer loyalty towards the new business. The structure of the work has been defined as follows: To begin with, an analysis of all the company's information will be conducted to identify any existing issues and points of interest. Afterward, an internal and external analysis of the company will be carried out to identify its strengths, weaknesses, opportunities, and threats in the sector. Next, marketing objectives will be set, which will aim to target specific segments of the population for better positioning of the company. Subsequently, the marketing mix strategies that the company intends to pursue to achieve its objectives will be defined. Finally, an action plan will be developed, which is the most precise phase of the marketing plan and will consist of specific actions and measures. es_ES
dc.format.extent 109 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Comida rápida es_ES
dc.subject Comida para llevar es_ES
dc.subject Fast food es_ES
dc.subject Takeaway es_ES
dc.subject.classification ORGANIZACION DE EMPRESAS es_ES
dc.subject.other Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses es_ES
dc.title Pla de Màrqueting per a l hamburgueseria La Plaça es_ES
dc.title.alternative Marketing plan for the hamburger restaurant La Plaça es_ES
dc.title.alternative Pla de Màrqueting per a l hamburgueseria La Plaça es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi es_ES
dc.description.bibliographicCitation Torregrosa Cerdá, J. (2023). Pla de Màrqueting per a l hamburgueseria La Plaça. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/200277 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\155807 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem