Resumen:
|
[CA] L’objectiu principal d’aquest treball de Final de Grau és la realització d’un pla de màrqueting per a
la nova hamburgueseria nomenada La Plaça, situada a la plaça el Matzem número 4, a Muro
d’Alcoi.
La Plaça va ...[+]
[CA] L’objectiu principal d’aquest treball de Final de Grau és la realització d’un pla de màrqueting per a
la nova hamburgueseria nomenada La Plaça, situada a la plaça el Matzem número 4, a Muro
d’Alcoi.
La Plaça va obrir fa quatre mesos, aleshores amb aquest pla de màrqueting el que volem
aconseguir es l’obtenció de clients i que estos mateixos tracten de fidelitzar-se amb la nova
empresa. Per al desenvolupament del treball s’ha definit la següent estructura. Per començar,
s’analitzarà tota la informació de l’empresa per trobar els problemes que hi té i els punts d’interès.
Una vegada fet açò, es realitzarà una anàlisi de l’empresa tant interna com externa per poder
obtindré les seues debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats en el sector. A continuació, es
fixaran els objectius de màrqueting, els qual buscaran a que segment de la població dirigir-se per a
un millor posicionament de l’empresa. Seguidament, es definiran les estratègies de màrqueting
mix que vol seguir l’empresa per poder obtindré els objectius. Finalment, es realitzarà el pla
d’acció on és la fase de major precisió al pla de màrqueting i tractarà de accions concretes.
[-]
[EN] The main objective of this bachelor’s thesis is to create a marketing plan for the new burger
restaurant named La Plaça, located at Plaza el Matzem number 4, in Muro d'Alcoi.
La Plaça has been operating for four ...[+]
[EN] The main objective of this bachelor’s thesis is to create a marketing plan for the new burger
restaurant named La Plaça, located at Plaza el Matzem number 4, in Muro d'Alcoi.
La Plaça has been operating for four months, and with this marketing plan, the goal is to attract
customers and foster customer loyalty towards the new business. The structure of the work has
been defined as follows:
To begin with, an analysis of all the company's information will be conducted to identify any
existing issues and points of interest. Afterward, an internal and external analysis of the company
will be carried out to identify its strengths, weaknesses, opportunities, and threats in the sector.
Next, marketing objectives will be set, which will aim to target specific segments of the population
for better positioning of the company.
Subsequently, the marketing mix strategies that the company intends to pursue to achieve its
objectives will be defined. Finally, an action plan will be developed, which is the most precise
phase of the marketing plan and will consist of specific actions and measures.
[-]
|