Resumen:
|
[ES] Una feria es el primer contacto que tienen los productos de las diferentes empresas con el mundo. Por tanto, la manera en que se exponen y se organizan los elementos en el espacio expositivo es clave para reflejar el ...[+]
[ES] Una feria es el primer contacto que tienen los productos de las diferentes empresas con el mundo. Por tanto, la manera en que se exponen y se organizan los elementos en el espacio expositivo es clave para reflejar el tipo de objeto que se muestra, así como la filosofía de la empresa. Aunque en sus inicios este tipo de celebraciones se centraba en colocar los productos para su venta, ahora tenemos una concepción más íntegra del producto como elemento representativo de la empresa y como protagonista del espacio expositivo que le rodea. Se podría decir que esta visión de feria es prácticamente internacional, no obstante, existen parámetros que se podrían ver modificados por motivos geográficos, culturales y/o sociales.
El presente trabajo tiene como objetivo analizar las propuestas de imagen de marca que puede ofrecer una empresa dependiendo del contexto geográfico donde se ubique el espacio expositivo. El reto está en demostrar los valores que representan a la empresa y al mismo tiempo adaptarse a las circunstancias de cada feria, sin restar importancia al producto que se expone.
Como resultado del análisis realizado, se obtendrán unas conclusiones que se podrán aplicar a diferentes casos según el ámbito del diseño arquitectónico.
[-]
[EN] Una fira és el primer contacte que tenen els productes de les diferents empreses amb el món. Per tant, la manera en què s'exposen i s'organitzen els elements en l'espai expositiu és clau per a reflectir el tipus ...[+]
[EN] Una fira és el primer contacte que tenen els productes de les diferents empreses amb el món. Per tant, la manera en què s'exposen i s'organitzen els elements en l'espai expositiu és clau per a reflectir el tipus d'objecte que es mostra, així com la filosofia de l'empresa. Encara que en els seus inicis aquest tipus de celebracions se centrava en col·locar els productes per a la seva venda, ara tenim una concepció més íntegra del producte com a element representatiu de l'empresa i com a protagonista de l'espai expositiu que li envolta. Es podria dir que aquesta visió de fira és pràcticament internacional, no obstant això, existeixen paràmetres que es podrien veure modificats per motius geogràfics, culturals i/o socials.
El present treball té com a objectiu analitzar les propostes d'imatge de marca que pot oferir una empresa depenent del context geogràfic on se situï l'espai expositiu. El repte està a demostrar els valors que representen a l'empresa i al mateix temps adaptar-se a les circumstàncies de cada fira, sense restar importància al producte que s'exposa.
Com a resultat de l'anàlisi realitzada, s'obtindran unes conclusions que es podran aplicar a diferents casos segons l'àmbit del disseny arquitectòn
[-]
|