- -

Walter Dorwin Teague: Precursor de la identidad corporativa

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Walter Dorwin Teague: Precursor de la identidad corporativa

Show full item record

Silvestre Navarro, FM.; Camarasa Balaguer, P. (2021). Walter Dorwin Teague: Precursor de la identidad corporativa. I+DISEÑO. 16:23-36. https://doi.org/10.24310/Idiseno.2021.v16i.12386

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200656

Files in this item

Item Metadata

Title: Walter Dorwin Teague: Precursor de la identidad corporativa
Secondary Title: WalterDorwin Teague: pioneer of the corporate identity
Author: Silvestre Navarro, Francisco Miguel Camarasa Balaguer, Pablo
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Arquitectura - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura
Issued date:
Abstract:
[EN] The consolidation of the figure of the industrial designer in the United States during the central decades of the 20th century is closely linked to the appearance of great brands and their identity. American designers ...[+]


[ES] La consolidación de la figura del diseñador industrial en Estados Unidos durante las décadas centrales del siglo XX está íntimamente ligada a la aparición de grandes marcas y a la identidad de éstas. Los diseñadores ...[+]
Subjects: Diseño industrial , Arquitectura , Identidad , Empresa , Estados Unidos , Industrial design , Architecture , Identity , Company , United States
Copyrigths: Reconocimiento (by)
Source:
I+DISEÑO. (issn: 1889-433X )
DOI: 10.24310/Idiseno.2021.v16i.12386
Publisher:
Universidad de Málaga
Publisher version: https://doi.org/10.24310/Idiseno.2021.v16i.12386
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record