- -

Multiple Criteria Decision Support System for Customer Segmentation using a Sorting Outranking Method

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Multiple Criteria Decision Support System for Customer Segmentation using a Sorting Outranking Method

Mostrar el registro completo del ítem

Barrera, F.; Segura Maroto, M.; Maroto Álvarez, MC. (2024). Multiple Criteria Decision Support System for Customer Segmentation using a Sorting Outranking Method. Expert Systems with Applications. 238:1-17. https://doi.org/10.1016/j.eswa.2023.122310

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200858

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Multiple Criteria Decision Support System for Customer Segmentation using a Sorting Outranking Method
Autor: Barrera, Felipe Segura Maroto, Marina Maroto Álvarez, Mª Concepción
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] For companies, customer segmentation plays a key role in improving supply chain management by implementing appropriate marketing strategies. The objectives of this research are to design and validate a multicriteria ...[+]
Palabras clave: Multiple criteria analysis , Supply chain management , Customer relationship management , RFM , GLNF sorting , PROMETHEE
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Expert Systems with Applications. (issn: 0957-4174 )
DOI: 10.1016/j.eswa.2023.122310
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.eswa.2023.122310
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem