- -

El gofratge i la petjada en la col.lagrafia

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

El gofratge i la petjada en la col.lagrafia

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Berenguer Wieden, María Desamparados es_ES
dc.contributor.author Planells Martínez, María José es_ES
dc.date.accessioned 2008-05-07T10:42:44Z
dc.date.available 2008-05-07T10:42:44Z
dc.date.created 2008-01-11T09:00:00Z es_ES
dc.date.issued 2008-05-07T10:42:41Z es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/2008
dc.description.abstract La tesi es desenvolupa al voltant de dos aspectes básics: el Ténic i el Creatiu. Aquesta tesi doctoral és un recorregut teòric pels punts i conceptes en què es basa la meua obra artística... l'empremta, el buit, l'ombra, la presència/absència, la fragmentació, són punts a partir dels quals podríem analitzar-la per a endinsar-nos més en ella fins a arribar als aspectes essencials d'aquesta obra. El gravat és plantejat com un procés obert, com a forma de treball creatiu relacionat amb un principi general de transferència d'una imatge d'un suport a un altre, l'art de conformar imatges per mitjà d'empremtes, incisions o relleus. 1 els gravadors estan considerats cori una totolitat, tintes,paper, plantilles. El calor, la textura ¡ les impressions són part de l'íntima transacció entre 'artista ¡ els seus materials. Sota la tècnica de la Col.lagrafia i amb la utilització de diferents materials desenvolupament una poètica plàstica i visual que basada en el concepte Niu (niu) com a element constructiu de la meua obra, es disgrega fins a convertir-se en la seua. pròpia essència. Aquesta plasticitat recorre una línia evolutiva, partint de la seua imatge real i figurativa fins a la seua disgregació més bàsica convertint-se en una imatge abstracta, esta evolució també va acompanyada de la seua corresponent utilització respecte al material de suport de la imatge que en un principi va ser el paper i després desemboque en tela. La finalització de la tesi no significa, la finalització de la investigació, només el final d'una etapa (espere) d'aquest procés d'investigació creatiu personal. es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.source Riunet
dc.subject Ombra es_ES
dc.subject Nius es_ES
dc.subject Absència es_ES
dc.subject Essències es_ES
dc.subject Gravat es_ES
dc.subject Buit es_ES
dc.subject Col·lagrafia es_ES
dc.subject Presencia es_ES
dc.subject.classification DIBUJO es_ES
dc.title El gofratge i la petjada en la col.lagrafia
dc.type Tesis doctoral es_ES
dc.subject.unesco 620304 - Dibujo, grabado es_ES
dc.identifier.doi 10.4995/Thesis/10251/2008 es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix es_ES
dc.description.bibliographicCitation Planells Martínez, MJ. (2008). El gofratge i la petjada en la col.lagrafia [Tesis doctoral no publicada]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/2008 es_ES
dc.description.accrualMethod Palancia es_ES
dc.type.version info:eu-repo/semantics/acceptedVersion es_ES
dc.relation.tesis 2738 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem