Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Berenguer Wieden, María Desamparados | es_ES |
dc.contributor.author | Planells Martínez, María José | es_ES |
dc.date.accessioned | 2008-05-07T10:42:44Z | |
dc.date.available | 2008-05-07T10:42:44Z | |
dc.date.created | 2008-01-11T09:00:00Z | es_ES |
dc.date.issued | 2008-05-07T10:42:41Z | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/2008 | |
dc.description.abstract | La tesi es desenvolupa al voltant de dos aspectes básics: el Ténic i el Creatiu. Aquesta tesi doctoral és un recorregut teòric pels punts i conceptes en què es basa la meua obra artística... l'empremta, el buit, l'ombra, la presència/absència, la fragmentació, són punts a partir dels quals podríem analitzar-la per a endinsar-nos més en ella fins a arribar als aspectes essencials d'aquesta obra. El gravat és plantejat com un procés obert, com a forma de treball creatiu relacionat amb un principi general de transferència d'una imatge d'un suport a un altre, l'art de conformar imatges per mitjà d'empremtes, incisions o relleus. 1 els gravadors estan considerats cori una totolitat, tintes,paper, plantilles. El calor, la textura ¡ les impressions són part de l'íntima transacció entre 'artista ¡ els seus materials. Sota la tècnica de la Col.lagrafia i amb la utilització de diferents materials desenvolupament una poètica plàstica i visual que basada en el concepte Niu (niu) com a element constructiu de la meua obra, es disgrega fins a convertir-se en la seua. pròpia essència. Aquesta plasticitat recorre una línia evolutiva, partint de la seua imatge real i figurativa fins a la seua disgregació més bàsica convertint-se en una imatge abstracta, esta evolució també va acompanyada de la seua corresponent utilització respecte al material de suport de la imatge que en un principi va ser el paper i després desemboque en tela. La finalització de la tesi no significa, la finalització de la investigació, només el final d'una etapa (espere) d'aquest procés d'investigació creatiu personal. | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.source | Riunet | |
dc.subject | Ombra | es_ES |
dc.subject | Nius | es_ES |
dc.subject | Absència | es_ES |
dc.subject | Essències | es_ES |
dc.subject | Gravat | es_ES |
dc.subject | Buit | es_ES |
dc.subject | Col·lagrafia | es_ES |
dc.subject | Presencia | es_ES |
dc.subject.classification | DIBUJO | es_ES |
dc.title | El gofratge i la petjada en la col.lagrafia | |
dc.type | Tesis doctoral | es_ES |
dc.subject.unesco | 620304 - Dibujo, grabado | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.4995/Thesis/10251/2008 | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Planells Martínez, MJ. (2008). El gofratge i la petjada en la col.lagrafia [Tesis doctoral no publicada]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/2008 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | Palancia | es_ES |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/acceptedVersion | es_ES |
dc.relation.tesis | 2738 | es_ES |