- -

Sustainable Information in Shoe Purchase Decisions: Relevance of Data Based on Source

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Sustainable Information in Shoe Purchase Decisions: Relevance of Data Based on Source

Mostrar el registro completo del ítem

Pacheco-Blanco, B.; Martínez-Gómez, M.; Collado-Ruiz, D.; Capuz-Rizo, SF. (2018). Sustainable Information in Shoe Purchase Decisions: Relevance of Data Based on Source. Sustainability. 10(4):1-15. https://doi.org/10.3390/su10041170

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201048

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Sustainable Information in Shoe Purchase Decisions: Relevance of Data Based on Source
Autor: Pacheco-Blanco, Bélgica Martínez-Gómez, Mónica Collado-Ruiz, Daniel Capuz-Rizo, Salvador F.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The aim of this work was to analyse consumers attitudes to economic, environmental, and social information on shoe labels, in particular on sustainable consumption, and also to examine the importance of the source of ...[+]
Palabras clave: Environmental information , Ecolabels , Consumers perception , Credibility , Factor analysis , Cluster analysis
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Sustainability. (eissn: 2071-1050 )
DOI: 10.3390/su10041170
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/su10041170
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem