Mostrar el registro completo del ítem
Andrade-Cunha, M.; Irimia-Diéguez, A.; Perea, D. (2023). Engagement Analysis on Instagram: Contributions to the Co-Creation of Tourism Experiences. Editorial Universitat Politècnica de València. 113-114. http://hdl.handle.net/10251/201758
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201758
Título: | Engagement Analysis on Instagram: Contributions to the Co-Creation of Tourism Experiences | |
Autor: | Andrade-Cunha, Marta Perea, David | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper analyses the content of accommodation´ profiles on the social network Instagram, by applying an engagement analysis, to deepen in the scientific knowledge of the Instagram's role in the tourism industry. ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2023/paper/view/16425 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|