- -

Improving the Context-Sensitive Dependency Graph

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Improving the Context-Sensitive Dependency Graph

Mostrar el registro completo del ítem

Alarcón, B.; Gutiérrez Gil, R.; Lucas Alba, S. (2007). Improving the Context-Sensitive Dependency Graph. Electronic Notes in Theoretical Computer Science. 188:91-103. https://doi.org/10.1016/j.entcs.2007.05.040

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202282

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Improving the Context-Sensitive Dependency Graph
Autor: Alarcón, Beatriz Gutiérrez Gil, Raúl Lucas Alba, Salvador
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The dependency pairs method is one of the most powerful technique for proving termination of rewriting and it is currently central in most automatic termination provers. Recently, it has been adapted to be used in ...[+]
Palabras clave: Dependency pairs , Term rewriting , Program analysis , Termination
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Electronic Notes in Theoretical Computer Science. (issn: 1571-0661 )
DOI: 10.1016/j.entcs.2007.05.040
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.entcs.2007.05.040
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/EC//ALA%2F95%2F23%2F2003%2F077-054//Network for developing collaborations and exchanges between EU-Indian Universities, R&D Research Centres and SMEs/
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//GV 06%2F285//Formal techniques for Applied Software Technology/
info:eu-repo/grantAgreement/MEC//TIN2004-7943-C04-02/
info:eu-repo/grantAgreement/MEC//HA 2006-0007/
info:eu-repo/grantAgreement/MCIU//AP2005-3399//Ayudas para la formación de Profesorado Universitario (FPU)/
Agradecimientos:
This work has been partially supported by the EU (FEDER) and the Spanish MEC, under grants TIN2004-7943-C04-02 and HA 2006-0007, the Generalitat Valenciana under grant GV06/285, and the ICT for EU-India Cross-Cultural ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem