- -

Lecturer language: EMI students’ experiences on first- and second-cycle degrees

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Lecturer language: EMI students’ experiences on first- and second-cycle degrees

Mostrar el registro completo del ítem

Johnson, J.; Picciuolo, M. (2023). Lecturer language: EMI students’ experiences on first- and second-cycle degrees. En 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Editorial Universitat Politècnica de València. 517-524. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16161

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202592

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Lecturer language: EMI students’ experiences on first- and second-cycle degrees
Autor: Johnson, Jane Picciuolo, Mariangela
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Previous research has long focussed on EMI lecturers’ English usage as an aspect which might affect lecture comprehension. Fewer studies have directly questioned EMI students about how their lecturers’ language ...[+]
Palabras clave: English-Medium Instruction , First and second-cycle study , Survey , Lecturers’ language
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16161
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16161
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem