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Quest-based Gamification In A Software Development Lab Course: A Case Study

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Quest-based Gamification In A Software Development Lab Course: A Case Study

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Flores, NH.; Pinto, R. (2023). Quest-based Gamification In A Software Development Lab Course: A Case Study. En 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Editorial Universitat Politècnica de València. 541-548. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16110

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202626

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Metadatos del ítem

Título: Quest-based Gamification In A Software Development Lab Course: A Case Study
Autor: Flores, Nuno H. Pinto, Rui
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Motivation and engagement play a crucial role in student success in a course. Students may lose interest or underestimate courses that tackle non-core learning outcomes to their specific curriculum or program. ...[+]
Palabras clave: Gamification , Education , Quest-based games , Software Engineering
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16110
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16110
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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