- -

The value of the teaching quality innovation projects in the universities. The case of Quid Sapienza

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The value of the teaching quality innovation projects in the universities. The case of Quid Sapienza

Mostrar el registro completo del ítem

Mazza, B.; Valentini, E.; Sofia, C. (2023). The value of the teaching quality innovation projects in the universities. The case of Quid Sapienza. En 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Editorial Universitat Politècnica de València. 909-917. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16304

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202648

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The value of the teaching quality innovation projects in the universities. The case of Quid Sapienza
Autor: Mazza, Barbara Valentini, Elena Sofia, Cristina
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The research presents the results of a survey conducted in Sapienza, University of Rome, aimed at studying the use of Innovative Didactics methods among teachers trained in the context of a teaching quality innovation ...[+]
Palabras clave: Didactic innovation projects , Innovative didactics , Quality of educational innovation , University teaching practices
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16304
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16304
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem