- -

Moodle-based e-learning courses for introduction to critical thinking in a multidisciplinary perspective

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Moodle-based e-learning courses for introduction to critical thinking in a multidisciplinary perspective

Mostrar el registro completo del ítem

Bodart, J.; Paul-Antoine, A.; Stevenoot, A.; Vézirian, C. (2023). Moodle-based e-learning courses for introduction to critical thinking in a multidisciplinary perspective. Editorial Universitat Politècnica de València. 947-955. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16133

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202968

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Moodle-based e-learning courses for introduction to critical thinking in a multidisciplinary perspective
Autor: Bodart, Jean-François Paul-Antoine, Anne-Frédérique Stevenoot, Aline Vézirian, Corinne
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] A course design to introduce to critical thinking was built in the context of the need of developing these skills, with aiming at proposing this course beyond disciplinary knowledges. Critical thinking may be considered ...[+]
Palabras clave: Critical thinking , E-learning , Moodle , Learning environment
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16133
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16133
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem