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Singularity in higher education: Methods for detection and classification

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Singularity in higher education: Methods for detection and classification

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Lara-Navarra, P.; Sánchez Pérez, EA.; Ferrer Sapena, A.; Fitó-Bertran, A. (2024). Singularity in higher education: Methods for detection and classification. Expert Systems with Applications. 239:1-14. https://doi.org/10.1016/j.eswa.2023.122306

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203279

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Metadatos del ítem

Título: Singularity in higher education: Methods for detection and classification
Autor: Lara-Navarra, Pablo Sánchez Pérez, Enrique Alfonso Ferrer Sapena, Antonia Fitó-Bertran, Angels
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha difusión:
Fecha de fin de embargo: 2025-10-30
Resumen:
[EN] In a complex world, the education field needs to advance learning challenges that generate new dynamics of innovation and promote their detection in order to disseminate them as benchmarks for differentiated teaching. ...[+]
Palabras clave: Educational singularity , Disruptive education , Higher education , Artificial intelligence , Innovation learning
Derechos de uso: Embargado
Fuente:
Expert Systems with Applications. (issn: 0957-4174 )
DOI: 10.1016/j.eswa.2023.122306
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.eswa.2023.122306
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020/PID2019-105708RB-C21/ES/SP1: DATAUSE STABLE METHODOLOGIES TO EVALUATE AND MEASURE QUALITY, INTEROPERABILITY, BLOCKCHAIN AND REUSE OF OPEN DATA IN THE AGRICULTURAL FIELD/
Agradecimientos:
This work was supported by the eLearning Innovation Center of the Universitat Oberta de Catalunya (eLinC) . The authors would like to thank the grant PID2019-105708RB "Stable methodologies to evaluate and measure quality, ...[+]
Tipo: Artículo

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