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Bridge Deformation Analysis Using Time-Differenced Carrier-Phase Technique

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Bridge Deformation Analysis Using Time-Differenced Carrier-Phase Technique

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Jiménez-Martínez, MJ.; Quesada-Olmo, MN.; Zancajo-Jimeno, JJ.; Mostaza-Pérez, T. (2023). Bridge Deformation Analysis Using Time-Differenced Carrier-Phase Technique. Remote Sensing. 15(5). https://doi.org/10.3390/rs15051458

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203298

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Metadatos del ítem

Título: Bridge Deformation Analysis Using Time-Differenced Carrier-Phase Technique
Autor: Jiménez-Martínez, Mª Jesús Quesada-Olmo, María Nieves Zancajo-Jimeno, José Julio Mostaza-Pérez, Teresa
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Geodésica, Cartográfica y Topográfica - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Historically, monitoring possible deformations in suspension bridges has been a crucial issue for structural engineers. Therefore, to understand and calibrate models of the "load-structureresponse", it is essential ...[+]
Palabras clave: Bridge monitoring , GNSS , Time-differenced carrier phases , Cycle-slip detection , Least squares
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Remote Sensing. (issn: 2072-4292 )
DOI: 10.3390/rs15051458
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/rs15051458
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//%2F2021%2F156/MONITORIZACIÓN INTEGRAL DE ESTRUCTURAS (SHM) MEDIANTE SISTEMAS POSICIONAMIENTO GLOBAL POR SATÉLITE GNSS, DE BAJO COSTE Y DISPOSITIVOS MÓVILES/
Agradecimientos:
This research was funded by Generalitat Valenciana, grant number GV/2021/156.
Tipo: Artículo

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