Mostrar el registro completo del ítem
Garcia-Bosque, M.; Sánchez-Azqueta, C.; Aldea, C.; Cascarosa, E.; Celma, S. (2023). Development of Scientific Skills in Higher Education with a Flipped Classroom-Contest Approach. En 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Editorial Universitat Politècnica de València. 817-824. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16201
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203700
Título: | Development of Scientific Skills in Higher Education with a Flipped Classroom-Contest Approach | |
Autor: | Garcia-Bosque, Miguel Sánchez-Azqueta, Carlos Aldea, Concepción Cascarosa, Esther Celma, Santiago | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In this work, the flipped classroom methodology has been applied to the laboratory sessions in the subject Physical Techniques I of the Degree in Physics at the University of Zaragoza, Spain. The proposed sessions ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16201 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|