- -

Exploring Bases of Achievement in Content and Language Integrated Assessment in a Bilingual Education Program

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Exploring Bases of Achievement in Content and Language Integrated Assessment in a Bilingual Education Program

Mostrar el registro completo del ítem

Morton, T.; Nashaat-Sobhy, N. (2024). Exploring Bases of Achievement in Content and Language Integrated Assessment in a Bilingual Education Program. TESOL Quarterly. 58(1):5-31. https://doi.org/10.1002/tesq.3207

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203767

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Exploring Bases of Achievement in Content and Language Integrated Assessment in a Bilingual Education Program
Autor: Morton, Tom Nashaat-Sobhy, Nashwa
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study explores the bases of achievement invoked by teachers when assessing students¿ work in the context of a bilingual education program where academic subjects are taught through English as a foreign language. ...[+]
Palabras clave: Integrated assessment , Bilingual education program
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
TESOL Quarterly. (issn: 0039-8322 )
DOI: 10.1002/tesq.3207
Editorial:
John Wiley & Sons
Versión del editor: https://doi.org/10.1002/tesq.3207
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020/RTI2018-094961-B-I00/ES/ESTUDIO LONGITUDINAL DE CAPACIDADES LINGUISTICAS AVANZADAS EN AICLE: LENGUAJE DE LAS DISCIPLINAS, PRACTICA EN EL AULA Y PERSPECTIVAS DE LOS PARTICIPANTES/
Agradecimientos:
This research was funded by the Spanish Ministry of Science, Innovation and Universities (LongAd-CLIL project-RTI2018-094961-B-I00).
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem