- -

Adopting Learning Circle approaches to equip academic staff for Community Engaged Research and Learning practices

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Adopting Learning Circle approaches to equip academic staff for Community Engaged Research and Learning practices

Mostrar el registro completo del ítem

Moriau, L.; Matolay, R.; Mckenna, E.; Toarniczky, A.; Gáspár, J.; Frigyik, M.; Van Der Schueren, B.... (2023). Adopting Learning Circle approaches to equip academic staff for Community Engaged Research and Learning practices. Editorial Universitat Politècnica de València. 255-262. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16360

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203993

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Adopting Learning Circle approaches to equip academic staff for Community Engaged Research and Learning practices
Autor: Moriau, Linde Matolay, Réka McKenna, Emma Toarniczky, Andrea Gáspár, Judit Frigyik, Márta Van der Schueren, Brecht McCann, Sinead McGowan, Caroline Bates, Catherine
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The purpose is to explore the potential of Learning Circle (LC) approaches with an aim of equipping academic staff for Community Engaged Research and Learning (CERL) practices. We draw on the experiences from a ...[+]
Palabras clave: Learning Circle , Community Engaged Research and Learning , Science Shop , Community of Practice , Professional development
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16360
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16360
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem