- -

Six colours for inclusion: results of an explorative activity in a simplexity approach

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Six colours for inclusion: results of an explorative activity in a simplexity approach

Mostrar el registro completo del ítem

Di Paolo, A.; Zollo, I.; Todino, MD.; Sibilio, M. (2023). Six colours for inclusion: results of an explorative activity in a simplexity approach. Editorial Universitat Politècnica de València. 1349-1356. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16316

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/205550

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Six colours for inclusion: results of an explorative activity in a simplexity approach
Autor: Di Paolo, Alessio Zollo, Iolanda Todino, Michele Domenico Sibilio, Maurizio
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Schools and teachers are called upon, in the age of complexity, to manage a plurality of problems related to the numerous stimuli arising from the personal and environmental influences of students. This implies that ...[+]
Palabras clave: Inclusion , Lateral thinking , Divergent thinking , Simplexity , Creativity
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16316
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16316
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem