- -

Institutional influencers and support for tutoring in a South African higher education institution

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Institutional influencers and support for tutoring in a South African higher education institution

Mostrar el registro completo del ítem

Okoro, C.; Phiri, N. (2023). Institutional influencers and support for tutoring in a South African higher education institution. Editorial Universitat Politècnica de València. 1113-1121. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16361

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/205554

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Institutional influencers and support for tutoring in a South African higher education institution
Autor: Okoro, Chioma Phiri, Nelson
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Tutoring contributes to student performance. However, the institutional factors that affect tutoring effectiveness have been explored to a limited extent. This study assessed institutional factors affecting tutors’ ...[+]
Palabras clave: South Africa , Student performance , Institutional factors , Tutoring , University
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16361
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16361
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem