- -

Support inclusive teaching and learning with CALL technologies in the beginning-level Chinese language classroom

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Support inclusive teaching and learning with CALL technologies in the beginning-level Chinese language classroom

Mostrar el registro completo del ítem

Xu, L. (2024). Support inclusive teaching and learning with CALL technologies in the beginning-level Chinese language classroom. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16912

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206505

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Support inclusive teaching and learning with CALL technologies in the beginning-level Chinese language classroom
Autor: Xu, Lisha
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The importance of creating inclusive language learning environments in foreign language classrooms has gained recognition, driven by the diverse learning styles and the needs of learners (Jones, 2013). However, providing ...[+]
Palabras clave: Inclusive foreign language classroom ,  CSL/CFL ,  Pedagogy , CALL
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16912
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16912
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem