- -

Enhancing university EFL students’ informal reasoning on the social scientific issues related to sustainable development goals by adopting a collaborative argumentation CALL environment

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Enhancing university EFL students’ informal reasoning on the social scientific issues related to sustainable development goals by adopting a collaborative argumentation CALL environment

Mostrar el registro completo del ítem

Wang, L. (2024). Enhancing university EFL students’ informal reasoning on the social scientific issues related to sustainable development goals by adopting a collaborative argumentation CALL environment. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16925

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206544

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Enhancing university EFL students’ informal reasoning on the social scientific issues related to sustainable development goals by adopting a collaborative argumentation CALL environment
Autor: Wang, Li-Jen
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In the 21st century, educators need to develop students' argumentation skills for addressing Social Scientific Issues (SSIs). The Sustainable Development Goals (SDGs) proposed by the United Nations (UN) align well ...[+]
Palabras clave: CALL , Collaborative argumentation , Informal reasoning , Social scientific issues , Sustainable development goals
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16925
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16925
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem