Mostrar el registro completo del ítem
Pust, D. (2024). Cognitive grammar hands-on: a design-based approach to the didactic integration of interactive grammar animations. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.17001
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206585
Título: | Cognitive grammar hands-on: a design-based approach to the didactic integration of interactive grammar animations | |
Autor: | Pust, Daniel | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Tutorial computer-assisted language learning tends to employ a deductive teaching approach, explicating grammatical concepts prior to practice exercises. This leads to a didactic gap, impacting learner engagement. ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/17001 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|