- -

Cognitive grammar hands-on: a design-based approach to the didactic integration of interactive grammar animations

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Cognitive grammar hands-on: a design-based approach to the didactic integration of interactive grammar animations

Mostrar el registro completo del ítem

Pust, D. (2024). Cognitive grammar hands-on: a design-based approach to the didactic integration of interactive grammar animations. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.17001

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206585

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Cognitive grammar hands-on: a design-based approach to the didactic integration of interactive grammar animations
Autor: Pust, Daniel
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Tutorial computer-assisted language learning tends to employ a deductive teaching approach, explicating grammatical concepts prior to practice exercises. This leads to a didactic gap, impacting learner engagement. ...[+]
Palabras clave: Cognitive grammar , Interactivity , Task-based language teaching , Didactic integration , Design-based research
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.17001
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/17001
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem