Mostrar el registro completo del ítem
Golden, W. (2023). Student Response Systems: Enabler of Active Learning in a Large Class. Editorial Universitat Politècnica de València. 195-202. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16207
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207049
Título: | Student Response Systems: Enabler of Active Learning in a Large Class | |
Autor: | Golden, Willie | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper presents students opinions on the benefits they gained from using Vevox – a student response system (SRS), in a 2022-23 Semester I, final-year undergraduate module with 56 students in an Irish University. ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16207 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|