- -

Community startup businesses: the impact of big five personality traits and social media technology acceptance on group buying leaders

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Community startup businesses: the impact of big five personality traits and social media technology acceptance on group buying leaders

Mostrar el registro completo del ítem

Liu, AY.; Botella-Carrubi, D.; Blanco González-Tejero, C. (2024). Community startup businesses: the impact of big five personality traits and social media technology acceptance on group buying leaders. International Journal of Entrepreneurial Behaviour & Research. 30(4):955-978. https://doi.org/10.1108/IJEBR-07-2023-0685

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207451

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Community startup businesses: the impact of big five personality traits and social media technology acceptance on group buying leaders
Autor: Liu, Anne Yenching Botella-Carrubi, Dolores Blanco González-Tejero, Cristina
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Telecomunicación - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] PurposeThis study investigates how personality traits influence individuals' intention to become community group buying (CGB) leaders.Design/methodology/approachData include 517 valid questionnaires that are employed ...[+]
Palabras clave: Community group buying , Group leader , Personality traits , Social media
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
International Journal of Entrepreneurial Behaviour & Research. (issn: 1355-2554 )
DOI: 10.1108/IJEBR-07-2023-0685
Editorial:
Emerald
Versión del editor: https://doi.org/10.1108/IJEBR-07-2023-0685
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MOST//MOST109-2221-E-224-041-MY3/
Agradecimientos:
The study is funded by the Ministry of Science and Technology, Taiwan, and the award numbers is MOST109-2221-E-224-041-MY3.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem