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dc.contributor.advisor | Lluch Crespo, Javier | es_ES |
dc.contributor.author | Galindo Santos, Francisco | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-09-13T13:26:46Z | |
dc.date.available | 2024-09-13T13:26:46Z | |
dc.date.created | 2024-07-15 | |
dc.date.issued | 2024-09-13 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/208083 | |
dc.description.abstract | [CA] L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un sistema d’animació procedimental parametritzable utilitzant algoritmes de cinemàtica inversa (IK) especialitzats en criatures no humanoides per a Unity. El sistema proporciona una àmplia llibertat per a la personalització d’animacions que poden interactuar dinàmicament amb l’entorn. L’animació procedimental és un camp complex que requereix una inversió significativa de temps per a obtenir resultats satisfactoris. No obstant això, aquest projecte ha aconseguit crear un sistema que facilita la creació d’animacions realistes i adaptables. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] El objetivo de este proyecto es desarrollar un sistema de animación procedimental parametrizable utilizando algoritmos de cinemática inversa (IK) especializados en criaturas no humanoides para Unity. El sistema proporciona una amplia libertad para la personalización de animaciones que pueden interactuar dinámicamente con el entorno. La animación procedimental es un campo complejo que requiere una inversión significativa de tiempo para obtener resultados satisfactorios. Sin embargo, este proyecto ha logrado crear un sistema que facilita la creación de animaciones realistas y adaptables. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] This project aims to develop a parametrizable procedural animation system using specialized inverse kinematics (IK) algorithms for non-humanoid creatures in Unity. The system provides ample freedom for customization of animations that can dynamically interact with the environment. Procedural animation is a complex field that requires a significant time investment to achieve satisfactory results. However, this project has successfully created a system that facilitates the creation of realistic and adaptable animations. | es_ES |
dc.format.extent | 104 | es_ES |
dc.language | Español | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Cinemática inversa | es_ES |
dc.subject | Animación procedimental | es_ES |
dc.subject | Generación procedimental | es_ES |
dc.subject | Videojuegos | es_ES |
dc.subject | Unity | es_ES |
dc.subject | C# | es_ES |
dc.subject.classification | LENGUAJES Y SISTEMAS INFORMATICOS | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.title | Implementación de una extensión en Unity 3D de animación procedural de criaturas 3D mediante cinemática inversa | es_ES |
dc.title.alternative | Implementation of a Unity 3D plugin for procedural animation of 3D creatures using inverse kinematics | es_ES |
dc.title.alternative | Implementació d'una extensió en Unity 3D d'animació procedural de criatures 3D mitjançant cinemàtica inversa | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Galindo Santos, F. (2024). Implementación de una extensión en Unity 3D de animación procedural de criaturas 3D mediante cinemática inversa. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/208083 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\161535 | es_ES |