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Implementación de una extensión en Unity 3D de animación procedural de criaturas 3D mediante cinemática inversa

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Implementación de una extensión en Unity 3D de animación procedural de criaturas 3D mediante cinemática inversa

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dc.contributor.advisor Lluch Crespo, Javier es_ES
dc.contributor.author Galindo Santos, Francisco es_ES
dc.date.accessioned 2024-09-13T13:26:46Z
dc.date.available 2024-09-13T13:26:46Z
dc.date.created 2024-07-15
dc.date.issued 2024-09-13 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/208083
dc.description.abstract [CA] L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un sistema d’animació procedimental parametritzable utilitzant algoritmes de cinemàtica inversa (IK) especialitzats en criatures no humanoides per a Unity. El sistema proporciona una àmplia llibertat per a la personalització d’animacions que poden interactuar dinàmicament amb l’entorn. L’animació procedimental és un camp complex que requereix una inversió significativa de temps per a obtenir resultats satisfactoris. No obstant això, aquest projecte ha aconseguit crear un sistema que facilita la creació d’animacions realistes i adaptables. es_ES
dc.description.abstract [ES] El objetivo de este proyecto es desarrollar un sistema de animación procedimental parametrizable utilizando algoritmos de cinemática inversa (IK) especializados en criaturas no humanoides para Unity. El sistema proporciona una amplia libertad para la personalización de animaciones que pueden interactuar dinámicamente con el entorno. La animación procedimental es un campo complejo que requiere una inversión significativa de tiempo para obtener resultados satisfactorios. Sin embargo, este proyecto ha logrado crear un sistema que facilita la creación de animaciones realistas y adaptables. es_ES
dc.description.abstract [EN] This project aims to develop a parametrizable procedural animation system using specialized inverse kinematics (IK) algorithms for non-humanoid creatures in Unity. The system provides ample freedom for customization of animations that can dynamically interact with the environment. Procedural animation is a complex field that requires a significant time investment to achieve satisfactory results. However, this project has successfully created a system that facilitates the creation of realistic and adaptable animations. es_ES
dc.format.extent 104 es_ES
dc.language Español es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Cinemática inversa es_ES
dc.subject Animación procedimental es_ES
dc.subject Generación procedimental es_ES
dc.subject Videojuegos es_ES
dc.subject Unity es_ES
dc.subject C# es_ES
dc.subject.classification LENGUAJES Y SISTEMAS INFORMATICOS es_ES
dc.subject.other Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica es_ES
dc.title Implementación de una extensión en Unity 3D de animación procedural de criaturas 3D mediante cinemática inversa es_ES
dc.title.alternative Implementation of a Unity 3D plugin for procedural animation of 3D creatures using inverse kinematics es_ES
dc.title.alternative Implementació d'una extensió en Unity 3D d'animació procedural de criatures 3D mitjançant cinemàtica inversa es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica es_ES
dc.description.bibliographicCitation Galindo Santos, F. (2024). Implementación de una extensión en Unity 3D de animación procedural de criaturas 3D mediante cinemática inversa. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/208083 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\161535 es_ES


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