- -

Ideació i disseny narratiu del videojoc Iris

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Ideació i disseny narratiu del videojoc Iris

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Alonso López, Nàdia es_ES
dc.contributor.author Marí Giménez, Diana es_ES
dc.date.accessioned 2024-09-18T17:27:00Z
dc.date.available 2024-09-18T17:27:00Z
dc.date.created 2024-07-26
dc.date.issued 2024-09-18 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/208326
dc.description.abstract [CA] El present projecte consisteix en la descripció, explicació i raonament de les decisions al desenvolupament de la narrativa d Iris, un breu videojoc basat en la presa de decisions i com estes afecten a la història, les temàtiques del qual són la pèrdua i la solitud, tractat a través d una conversa entre jugador i personatge. El centre d este projecte, principalment, és el disseny narratiu i la concepció del videojoc Iris, ja que al tractar-se d un videojoc la interactivitat del qual es basa en la presa de decisions a una conversa, la narrativa és el pilar més important. Per tant em centraré en la creació de la història i les seues branques, les decisions que pot prendre el jugador, les mecàniques del videojoc i com estan lligades a la narrativa. També parlaré breument de l art i la música lligada a l experiència narrativa. es_ES
dc.description.abstract [EN] This project consists of the description, explanation, and reasoning of the decisions in the development of the narrative of Iris, a brief video game based on decision-making and how these decisions affect the story, whose themes are loss and loneliness, tackled through a conversation between player and character. The main focus of this project, primarily, is the narrative design and conception of the video game Iris, since, being a video game whose interactivity is based on decision-making in a conversation, narrative is the most important pillar. Therefore, I will focus on the creation of the story and its branches, the decisions that the player can make, the mechanics of the video game, and how they are linked to the narrative. I will also briefly discuss the art and music linked to the narrative experience. es_ES
dc.format.extent 43 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Disseny de personatges es_ES
dc.subject Videojoc es_ES
dc.subject Disseny narratiu es_ES
dc.subject Pèrdua es_ES
dc.subject Solitud es_ES
dc.subject Narrativa interactiva es_ES
dc.subject Video game es_ES
dc.subject Narrative design es_ES
dc.subject Loss es_ES
dc.subject Loneliness es_ES
dc.subject Interactive narrative es_ES
dc.subject.classification COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD es_ES
dc.subject.other Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual es_ES
dc.title Ideació i disseny narratiu del videojoc Iris es_ES
dc.title.alternative Ideación y diseño narrativo del videojuego Iris es_ES
dc.title.alternative Ideation and narrative design of the videogame Iris es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.description.bibliographicCitation Marí Giménez, D. (2024). Ideació i disseny narratiu del videojoc Iris. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/208326 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\163301 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem