Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Alonso López, Nàdia | es_ES |
dc.contributor.author | Marí Giménez, Diana | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-09-18T17:27:00Z | |
dc.date.available | 2024-09-18T17:27:00Z | |
dc.date.created | 2024-07-26 | |
dc.date.issued | 2024-09-18 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/208326 | |
dc.description.abstract | [CA] El present projecte consisteix en la descripció, explicació i raonament de les decisions al desenvolupament de la narrativa d Iris, un breu videojoc basat en la presa de decisions i com estes afecten a la història, les temàtiques del qual són la pèrdua i la solitud, tractat a través d una conversa entre jugador i personatge. El centre d este projecte, principalment, és el disseny narratiu i la concepció del videojoc Iris, ja que al tractar-se d un videojoc la interactivitat del qual es basa en la presa de decisions a una conversa, la narrativa és el pilar més important. Per tant em centraré en la creació de la història i les seues branques, les decisions que pot prendre el jugador, les mecàniques del videojoc i com estan lligades a la narrativa. També parlaré breument de l art i la música lligada a l experiència narrativa. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] This project consists of the description, explanation, and reasoning of the decisions in the development of the narrative of Iris, a brief video game based on decision-making and how these decisions affect the story, whose themes are loss and loneliness, tackled through a conversation between player and character. The main focus of this project, primarily, is the narrative design and conception of the video game Iris, since, being a video game whose interactivity is based on decision-making in a conversation, narrative is the most important pillar. Therefore, I will focus on the creation of the story and its branches, the decisions that the player can make, the mechanics of the video game, and how they are linked to the narrative. I will also briefly discuss the art and music linked to the narrative experience. | es_ES |
dc.format.extent | 43 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Disseny de personatges | es_ES |
dc.subject | Videojoc | es_ES |
dc.subject | Disseny narratiu | es_ES |
dc.subject | Pèrdua | es_ES |
dc.subject | Solitud | es_ES |
dc.subject | Narrativa interactiva | es_ES |
dc.subject | Video game | es_ES |
dc.subject | Narrative design | es_ES |
dc.subject | Loss | es_ES |
dc.subject | Loneliness | es_ES |
dc.subject | Interactive narrative | es_ES |
dc.subject.classification | COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual | es_ES |
dc.title | Ideació i disseny narratiu del videojoc Iris | es_ES |
dc.title.alternative | Ideación y diseño narrativo del videojuego Iris | es_ES |
dc.title.alternative | Ideation and narrative design of the videogame Iris | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Marí Giménez, D. (2024). Ideació i disseny narratiu del videojoc Iris. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/208326 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\163301 | es_ES |